קארין, כשמה כן היא, היוותה עבורנו אור גדול לאורך ההריון והלידה.
זה היה הריון ראשון שלי, ואני ובן זוגי נכנסנו למסע הזה עם המון התרגשות והרבה חוסר ודאות.
הגענו עם אג'נדה אחת – רצינו לידה טבעית עם כמה שפחות התערבויות, קארין נסכה בנו בטחון מהרגע הראשון והייתה שם עבורנו בכל שאלה, תהייה והתלבטות.
בלידה עצמה קארין הגיעה בדיוק בזמן, דאגה שיכניסו אותה כמלווה לחדר המיון (על אף ההגבלות), תמכה בנו, שאלה את השאלות הנכונות, יצרה אווירה מרגיעה והתרגשה יחד איתנו בכל שלב.
אני קיבלתי בדיוק את הלידה שייחלתי לה – לידה טבעית עם צוות מהמם, מוזיקה טובה וחוויה מדהימה שתהיה שמורה רק לנו. היום, כמעט חודש אחרי הלידה, אנחנו עדיין מוצאים את עצמנו אומרים תודה על שבחרנו בקארין שתלווה אותנו בחוויה הכל כך מעצימה הזאת, ובדיעבד לא היינו בוחרים באף אחת אחרת.
קארין עדיין שם בשבילנו, מלווה ותומכת, נותנת טיפים מדהימים ועוזרת לנו להסתגל לחיים החדשים שיצרנו.
תודה עדי ונתי

Pingback: hello world
Pingback: ciprofloxacin 500 mg tablet
Pingback: doxycycline hyclate 100mg
Pingback: duspatalin
Pingback: propecia medication
Pingback: dutasteride 0.5 mg oral capsule
Pingback: cenforce black viagra
Pingback: stendra 200 mg
Pingback: is kamagra legal
Pingback: doxycycline mono and alcohol
Pingback: doxycycline used for yeast infection
Pingback: tadalafil 20 goodrx
Pingback: wegovy (semaglutide) and saxenda (liraglutide)
Pingback: ketoconazole cream for inflamed skin
Pingback: toradol migraine key facts
Pingback: ivermectin user questions