קיבלתי את הלידה שייחלתי לה

קארין, כשמה כן היא, היוותה עבורנו אור גדול לאורך ההריון והלידה.
זה היה הריון ראשון שלי, ואני ובן זוגי נכנסנו למסע הזה עם המון התרגשות והרבה חוסר ודאות.

הגענו עם אג'נדה אחת – רצינו לידה טבעית עם כמה שפחות התערבויות, קארין נסכה בנו בטחון מהרגע הראשון והייתה שם עבורנו בכל שאלה, תהייה והתלבטות.

בלידה עצמה קארין הגיעה בדיוק בזמן, דאגה שיכניסו אותה כמלווה לחדר המיון (על אף ההגבלות), תמכה בנו, שאלה את השאלות הנכונות, יצרה אווירה מרגיעה והתרגשה יחד איתנו בכל שלב.

אני קיבלתי בדיוק את הלידה שייחלתי לה – לידה טבעית עם צוות מהמם, מוזיקה טובה וחוויה מדהימה שתהיה שמורה רק לנו. היום, כמעט חודש אחרי הלידה, אנחנו עדיין מוצאים את עצמנו אומרים תודה על שבחרנו בקארין שתלווה אותנו בחוויה הכל כך מעצימה הזאת, ובדיעבד לא היינו בוחרים באף אחת אחרת.

קארין עדיין שם בשבילנו, מלווה ותומכת, נותנת טיפים מדהימים ועוזרת לנו להסתגל לחיים החדשים שיצרנו.

תודה עדי ונתי

לסיפורי מטופלים נוספים

16 thoughts on “קיבלתי את הלידה שייחלתי לה

  1. Pingback: hello world

  2. Pingback: ciprofloxacin 500 mg tablet

  3. Pingback: doxycycline hyclate 100mg

  4. Pingback: duspatalin

  5. Pingback: propecia medication

  6. Pingback: dutasteride 0.5 mg oral capsule

  7. Pingback: cenforce black viagra

  8. Pingback: stendra 200 mg

  9. Pingback: is kamagra legal

  10. Pingback: doxycycline mono and alcohol

  11. Pingback: doxycycline used for yeast infection

  12. Pingback: tadalafil 20 goodrx

  13. Pingback: wegovy (semaglutide) and saxenda (liraglutide)

  14. Pingback: ketoconazole cream for inflamed skin

  15. Pingback: toradol migraine key facts

  16. Pingback: ivermectin user questions

התגובות סגורות.

דילוג לתוכן